Parkeren bij het lunchcafé. Café geopend van 11.00 tot 17.00. Maandag en dinsdag gesloten. Op het startbord staat 13 km. In de app heb je de keuze: hoofdroute van 10 km., met verlenger 12 km. Ik liep de 10 km. Eerste gedeelte van de route staat goed aangegeven. Op langere stukken staat een extra sticker. Zelf vind ik dat prettig. Bevestiging dat je nog op de route zit. Op de 2e helft van de route zijn stickers verbleekt en ontbreken de richtingspijltjes. Je hebt hier wel de app nodig. De route zelf heeft zeker het klompenpad gevoel. Een rustige omgeving, weinig verhard. Langs de beek en langs de akkers. Veel vogels en wilde bloemen. Een pad om nog eens te lopen.