Terugreis 5 en 6 november 2009

Van Manuel Antonio rijden we terug naar San Jose.  We hebben wat vertraging onderweg omdat door een kleine aardverschuiving de weg gedeeltelijk is geblokkeerd.  Maar er is nog tijd om over de krokodillenbrug te lopen en wat souvenirs te kopen.  Ook een korte lunchstop zit er nog in.  We overnachten in hetzelfde hotel waar we ook de eerste nacht hebben doorgebracht. De meesten gaan nog even met een taxi de stad in om wat inkopen te doen. Om half 7 gaan we met z;n allen in taxies naar het restaurant waar we ook al eerder waren geweest. Super gezellig en super lekker.  De volgende ochtend moet om 5 uur de bagage al op de bus zitten. Om 8 uur vertrekt ons vliegtuig naar Houston.  Daar checken we om 11 uur in voor de vlucht naar Amsterdam.  Het vliegtuig heeft vertraging. We vertrekken pas om kwart voor 5. Op 7 november komen we aan op Schiphol.  Wat een geweldige reis was dit. Leuke groep medereizigers, prima reisbegeleidster, goede buschauffeur, prachtige route, mooie overnachtingsplaatsen. Lekker eten en wat hebben we veel mooie natuur gezien. Pura Vida.